Hur registrerar jag mig?

Tryck på ”Registrera dig” uppe i högra hörnet. Då kommer det upp en ruta när du fyller i dina uppgifter. När du tryckt på rutan Registrera längst ner skickas uppgifterna till kundtjänst som lägger upp dig som E-handelskund. När detta är gjort så kommer du att få ett mail med inloggningsuppgifter.

Jag hittar inte alla artiklar i e-handeln

Endast lagerförda artiklar syns på vår sida. Artiklar som vi köper in speciellt åt dig eller artiklar som vi lagerför endast för ditt behov syns inte. Kontakta kundtjänst så lägger de en order åt dig.

Jag vill ange en annan leveransadress på min order

Kontakta kundtjänst så lägger de upp ytterligare en leveransadress åt dig. Vid nästa ordertillfälle så kommer att du kunna välja även denna adress.

Vilket pris är det som visas?

Ditt avtalade pris. För vissa artiklar har vi ett lägre pris vid beställning av mer än ett helpaket. Överstiger ditt antal ett helpaket så justeras ditt pris ytterligare. Denna prisförändring ser du först i Varukorgen. Vill du före beställning se ditt pris vid köp av helpaket så klickar du bara på artikeln, på artikelsidan kan du se ditt pris vid beställning av helpaket. Vid större antal så är du välkommen att kontakta kundtjänst för en offert.

Hur beräknas leveranstiden och när får jag reda på den?

Beroende på valt leveranssätt skickar vi ut ditt material med nästa möjliga avgång baserat på det datum du anger i Kassan. Orderbekräftelse med leveransdatum skickas till din mailadress.

Hur ändrar jag leveranssätt?

Detta val gör du genom att välja rätt leveransadress. Under varje adress står det vilket leveranssätt som denna är kopplad mot.

Jag vill skicka med Extern bil men det valet finns inte under mina leveransadresser

Kontakta kundtjänst så lägger de upp detta åt dig. Vid nästa ordertillfälle så kommer att du kunna välja även denna.

Jag vill att min order skickas direkt från ett annat av CEOS lagerställen med extern bil

Kontakta kundtjänst så lägger de in din order.

Kan jag ange olika märkning på mina orderrader?

Nej. Det märke du anger i kassan lägger sig på samtliga orderrader. Om du önskar olika så lägger du en order per märkning.

Var skriver jag in om jag har ett önskemål angående plockning på en viss artikel, såsom antal plank på massivt trä?

I Varukorgen finns det en ”drop down” under varje artikel. Önskemål angående plockning. Klicka på pilen ner och du kan i den rutan som kommer upp skriva in ditt önskemål.

© CEOS | kundtjanst@ceos.se | Organistationsnummer - 5567123319